torsdag, mars 18, 2010

Jodå..

Visst hjälpte bloggen alltid! Jag hade hyffsad koll redan innan, men toppade nog kollen med bloggen igår och är ganska säker på att jag klarade tentan.

Den stora frågan är nu bara hur jag ska kunna skriva klart hemtentan, jag är sjukt omotiverad och tycker att jag har åstadkommit rätt mycket idag. Utöver tentan har jag äntligen fått mitt MFS-kontrakt underskrivet av handledaren, så snart kommer slantarna och då ska det bokas Afrikaresa!!

Men, när jag har lämnat in den här tentan har jag bara två tentor kvar innan ringen är min!
Dessvärre insåg jag en grej igår... Båda de här tentorna går i maj, jag trodde först bara att elektron gick då och att ljud&vibben bara går i höst. MEN de går samma dag, samtidigt. Dessutom samma dag som jag ska gå MFS-kurs i Uppsala, något som är obligatoriskt för att få stipendiet. Så det blir ingen elektro för mig i nästa period. MEN det innebär ju mer ledig tid till mig! Nice! Jag måste ju faktiskt ha nånting att göra när jag kommer hem från afrikat också!

1 kommentar:

  1. Googlade och hittade din hemsida, nice blogg! Skrev oxå tentani HRM idag. Men hoppas att d gick bra för dig! lycka till

    SvaraRadera