måndag, mars 08, 2010

less på att va sjuk

NU är jag less på att vara förkyld! Nu får det liksom vara nog!! Jag vet inte riktigt hur det ska gå till, för det verkar aldrig vilja ge sig. Jag hostar och snorar och imorse blödde jag så klart näsblod som vanligt. Gör alltid det när jag snytit sönder näsan.

Men jag antar att det kan bero på att jag har snittat 5,44 timmars sömn de senaste 11 nätterna, det är lite lite när man är van att sova runt 7-8 h. Så inatt ska jag satsa på att sova minst 10 timmar och sen tänkte jag bli frisk!

Idag har vi haft HK hela dagen, imorgon börjar nog nya bloggen!! Dessutom har vi haft möte med Namibiagruppen, vår handledare Lars och Maggan som är professor på IPU. Då bokade vi in två kommande möten så nu ska vi börja lite smått med exjobbet vid sidan av skolan, det känns nice för nästa period kommer jag garanterat att bli rätt understimulerad...! Och sist men inte minst hade vi körövning också, då körde vi igenom de två sista låtarna! Så nu har vi kommit igenom alla och nu är det alltså bara finslipning kvar fram till premiären i maj!


Resten av veckan ska jag ägna åt hemtenta, rapportskrivning, HK, fest och tentaplugg. Egentligen skulle jag på kändismaskeradfest på fredag, men den har blivit inställd för att stackars Sanna har lyckas spiralfrakturera sin fot..! KRYA PÅ DIG SANNA!!!

1 kommentar:

  1. Tack Lisa!!!! Vilken ära att få vara med i din blogg! Jag kryar på mig så mkt som jag bara kan i ett rum med 3 andra jämrande brutna dårar! :)

    SvaraRadera