onsdag, april 21, 2010

ägg ägg och inget annat

ÄNTLIGEN har jag fått sova ut! Har haft 1,5 helt störda veckor när jag knappt har varit hemma alls över huvud taget. Har inte varit på affären på lika länge och kan bara konstatera att "Finns det ägg så finns det liv"! Jag har liksom bara ätit ägg när jag har varit hemma.

Dessutom var det ju säkert 3 veckor sen jag tvättade senast. Eller kanske längre. Ska kolla. Typ fyra veckor skulle jag tippa på, förutom en halv maskin när jag var hemma hos mor och far på påsklovet. GISSA om jag har mycket smutstvätt!!! Var precis nere och skulle boka en tid, den tidigaste som fanns var på fredag kl 10. Måste försöka sneaka till mig en tid innan dess...

Och sedan början av förra veckan har jag inte heller sovit en ordentlig natt, dvs typ 8 timmar, så det var riktigt skönt att få sova 8,5 inatt! Välbehövligt skulle man kunna säga!


Planen för idag var framför allt att ta fram Majken, min fantastiska bajk. Men nähä, det snöar! :(
Och så tänkte jag ju inviga och testa mitt nya teleobjektiv till kameran i solen, men nähä, inte sol!
Ja, så skulle jag ju tvätta hade jag tänkt också, men nähä, det var bokat.

Kvar på todo-listan står städa, slänga, rensa, maila, översätta, fota & scanna och repa. Antar att det bara är att sätta igång, men först måste jag hitta på nån frukost som består av ägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar