måndag, april 26, 2010

Men alltså?! Har det varit nåt "underligt folk"-konvent i Slussen eller??! Man undrar ju!!

I fredags var jag hos Fia och käkade tacos och drack vin med brudarna, kvällen till ära invigde jag mina nya skor, de här:



De skavde ju en del där på tårna som sticker ut, fick ett härligt köttsår på vänster pektå! Sen var jag ju ute hela lördagen så jag hann liksom aldrig lufta det så ni kan ju gissa om jag har haft ont!!! Ville amputera halva foten idag. Det blev ju inte bättre av att jag hade ett par andra jag håller på att gå in idag heller...

I lördags var jag ju på maskerad på kvällen, men det har jag inga bilder på tyvärr, men det har jag däremot från dagen. Då var Johanna här och vi turistade oss med båten ut till drottningholm! Det var mycket trevligt och väldigt fint!!













-bloggat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar