måndag, maj 24, 2010

Dagens bästa

När jag legat på filten och läst i en timme orkade jag inte mer. Sjukt jobbigt att läsa utan linser ju! Så jag gick hem och lämnade grejerna och gick ner till gallerian för att äntligen inhandla mina Namibiaskor (också en viktig del i exjobbandet!).

När de var inhandlade köpte jag lite mat och gick hem. På vägen gick jag förbi Orange Juice Bar, ett ställe som jag tänkt gå till varenda dag sen gallerian öppnade den 22 oktober, dvs ganska länge nu. Tänkte att idag var det dags att unna mig ett besök där, om inte bara för att bli frisk lite snabbare. Efter en lång stunds funderande blev det en Madison Square smootie med passionsfrukt, apelsin, kiwi och banan. SJUKT gott! Det finns nog inget godare än färskpressad juice!
Som man kan se på bilden är ögat inte lika svullet längre, HURRAAA!!! Jag kokade egen koksaltlösning igår som fick ligga i en flaska i kylen över natten. Sen har jag haft bomullstussar med den kalla lösningen på ögat idag, tror det är därför svullnaden gått ner. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar