torsdag, maj 20, 2010

Jaha, och nu då?

Vad hände egentligen?! Det var så nyss vi satt där i Maskinparken den där varma dagen i augusti 2005. Och vad hände? Tiden bara rusade på, och idag har jag troligtvis haft min sista lektion. På måndag börjar jag exjobba och sen är jag klar! HALLÅÅÅ!!!

Och vad hände med den senaste terminen? Ända fram tills idag har jag haft fullt upp med saker att göra, inte bara i HK-projektet, utan med spexet och en massa annat också. Och så plötsligt var spexet över och idag när jag gick hem från HK:n så var även den över. Nu återstår bara en slutpresentation imorgon och sen är terminen över. Stört!

Ska jag alltså bli vuxen nu? Ehhhh, näääe! :D


Ja, jag vet, jag har fortfarande 2 tentor att skriva, och troligtvis kommer jag att läsa nån kurs eventuellt till hösten eller till våren om jag inte får nåt jobb efter exjobbet, men man får väl fascineras ändå?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar