söndag, juni 27, 2010

2 veckor och en bussresa kvar!!!

Nu sitter jag på bussen på väg från Sundsvall där jag firat midsommar. Eller midsommaren firades på spikarna (alnön) om man ska vara noga. En fantastiskt rolig kväll va det i alla fall, den hade allt man kan begära av en midsommarkväll, och lite till, såsom havsbad, båttur, dansbana, blomsterkrans, smultronställe, plötsligt spöregn, solsken, kärleksförklaringar, blodiga sår, upprörda miner och en hel massa skratt! Och inte att förglömma: fanta och rosé!!

Igår åkte vi (jag och Fia) till Emma där vi skulle ha fest. Det blev en väldigt lugn kväll för vi var lite trötta...

Nu sitter jag som sagt på bussen, vinkade av Fia som ålte söderut kl halv ett och sen hann jag in på Åhléns och fynda 2 torrschampon för 100 kr (ord pris 80 kr/st)!! Kommer att bli en bra räddare i nöden i namibia!!!

Kl 15.15 är jag framme, då är det prick två veckor tills planet lyfter från Arlanda!!! Wiiii, jättekort kvar ju!!! Mysche kvar att fixa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar