onsdag, juni 23, 2010

I tid

Så här mycket i tid till ett tåg har jag nog aldrig varit!


Klockan är en halvtimme före avgång enligt mina beräkningar.

Men när jag hade väckt och packat ner Doris kändes det bara dumt att sitta hemma. Och jag har så himla mycket och tung packning så jag har ingen lust att förlusta mig på Centralstationen. Så nu sitter jag på en bänk vid spår 18b och väntar.

Självklart har jag köpt tågsushi!


Längtar till om en halvtimme när den ska öppnas, oftast brukar jag få i mig den innan Karlberg... :)

Nä, nu måste jag messa Fia vart det är hon ska. Hon kommer en stun efter med ybussen på grund av sj:s sjukt inkonsikventa prissättning... :) Gallsäter, Fia, Gallsäter! (det blir norrlandsrekord för henne, hon har bara varit i Åre förutom konferensen i Härnösand tidigare!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar