söndag, oktober 17, 2010

Elektrooooo

PHU! Nu måste jag nog ge upp, för nu kommer snart min dator att säga ifrån på riktigt, typ genom att självantända Word eller nåt. Ser det klart och tydligt framför mig!


Den har det helt enkelt lite jobbigt just nu och jag är väldigt glad att jag snart snart får en ny dator måste jag ju säga! Det jag håller på med är förberedelser för tentan imorgon. Jag ska prova en annan taktik den här gången och se om det fungerar. Det är nämligen så att man får ha med sig antingen boken eller ett a4 med valfri information på till tentan så det är ett sånt a4 jag har suttit och gjort hela dagen. Och på ett sånt papper vill man ju såklart få in så mycket information som möjligt, något som min dator inte alls tycker är kul. Nu går det liksom inte att trycka in nåt mer där. Jag räknar inte med att klara tentan men jag ska göra ett försök i alla fall.

Nu ska jag nog sova strax. Har återupptäckt spikmattan och somnar alltid skitsnabbt på den, men likväl är jag trött som en gammal disktrasa varje morgon. Jag längtar efter sommaren, missade så mycket av den svenska sommaren i år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar