fredag, november 26, 2010

Nurå?

Igårkväll lämnade jag in min exjobbsrapport, är inte det stört om nåt? Jag vet, jag har pluggat i ett par evigheter nu, men exjobbet har liksom alltid känts så himla avlägset och typ helt omöjligt att genomföra. Men plötsligt står man där med 79 sidor rapport på väg på opposition. Nästa tanke, som vanligt: "Nurå?!"

Ja, vad är planen nurå?
Idag är jag ledig, jätteledig på riktigt. Såpass mycket att jag sov 10.38 timmar inatt och fortfarande inte satt i linserna. Ska iväg och träna när lunchen har lagt sig lite har jag tänkt, och ikväll ska vi ha exölsplaneringsmiddag hos Fia.

Imorgon har jag bjudit hem lite folk för att få en anledning att städa lägenheten. Lägenheten är inte riktigt jättestädad efter att jag har bott på skolan den senaste månaden. Dessutom ska jag tvätta.

På söndag är jag ledig igen! Wohoo! Ungefär då kommer jag nog att bli rastlös på riktigt skulle jag tro.

På måndag-onsdag ska vi göra vår presentation och på torsdag presenterar vi. Därefter blir det skumpa hela kvällen!

Nästa fredag blir det en ledig dag igen.

Nästa helg jobbar jag på lördagen. Sen är det nog julbord med jobbet tror jag.

Måndagen därpå kan jag nog börja ta tag i livet. Då ska jag 1) börja söka jobb på allvar! 2) plugga till de två tentor jag har kvar så jag kan ta ut min examen nån gång. Ja, och så ska vi ju säkert ändra en massa grejer i rapporten innan den skickas in för tryck också...


Där har ni mitt liv. Inte riktigt civilingenjör än, men snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar