tisdag, januari 18, 2011

jättetrött!

Alltså, det är nog inte jättekonstigt att jag är jättetrött just nu, det har varit en hård dag!

Jag vaknade i god tid så jag hann äta en god frukost innan jag gav mig av norrut där det skulle hända nåt spännande; jobbintervju! Intervjun kändes rätt bra, jag vet inte om jag har allt som krävs för tjänsten men det var jättekul att i alla fall få komma på intervju. Nu gäller det bara att hålla tummarna, hårt!

När jag var klar käkade jag sushilunch med två kompisar som håller till på företaget innan jag begav mig hemåt igen. När jag kom fram till Liljeholmen kom jag på att jag skulle åka till Sickla för att se om de hade sånt tyg som jag behöver till en grej som jag ska sy. Det hade de! Jag hittade även två glasskålar på Granit (båda för 14 spänn!!) och en jobbintervjuskjorta på rea (gäller ju att passa på när man ska ge sig ut i jobbsökardjungeln!).

När jag väl kom hem var det inte länge förrän jag var tvungen att ge mig iväg igen, hade bokat in mig på CorePuls i Hornstull. GALET jobbigt pass! Helt sjukt jobbigt var det!

Sen åkte jag hem och fixade mat och kraschade i soffan. Nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova. Imorgon ska jag upp supertidigt! Ska på frukostseminarium på Sveriges Ingenjörer och sen ska jag till skolan och börja en kurs som heter Människa Produktinteraktion (tror jag, hehe).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar