onsdag, februari 02, 2011

Alltså, var jag dålig på att blogga förut är det väl ingenting mot för vad jag är nu! Och inte är det nån som påpekar detta vilket måste tyda på att mitt läsarantal har nått botten på totalt två tappra föräldrar...?!!

Men jag har inte så mycket att rapportera just nu, det händer inget spännande i mitt liv. Jag vaknar, äter, tränar och sover.

Men det finns en massa saker som jag borde göra, typ söka fler jobb.

Och så finns det massor av saker som jag skulle vilja göra, typ köpa massa grejer, gå på museum, läsa böcker, åka på utflykter och resor och så. Såna saker som begränsas av min ekonomiska situation. För är det nåt jag har just nu är det tid! Hade jag haft råd hade jag inte varit i kalla gråa Sverige just nu!



Nä, jag ska väl egentligen inte klaga. I lördags hade jag världens roligaste examensfest. Jag har nog bara inte riktigt greppat att jag är typ färdig ingenjör!

Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar