torsdag, februari 03, 2011

Träningsflow

Äventyret på Ikea slutade med en badrumsmatta, en ny kudde, två fotoramar, två diskborstar, en scarfshängare och en badrumshylla. Badrumshylla har jag velat ha ända sen jag flyttade hit för tre år sen och idag blev det alltså av! Och kudden ska jag alldeles strax inviga! :)



Jag har verkligen kommit in i ett riktigt träningsflow just nu. Jag gör ju inte så mycket på dagarna så då finns ju all tid i världen till att träna. Sats har så många roliga pass som jag vill gå på så jag hoppas att jag inte ledsnar i första taget. Ikväll var jag på bodybalance igen, var på det igår också. Hur nice som helst. Speciellt i slutet när man blir tillsagd att slappna av i tio minuter, hur ofta händer det liksom?? Får se om det blir träning imorron också.. Det är ju sååå tråkigt att vara hemma en hel dag! Ska iofs till skolan på föreläsning men på kvällen ska jag bara va hemma och ta det lugnt.

Det som är extra nice är ju att jag får så mycket energi av att träna. Är inte ett dugg trött trots att jag har hållit igång hela dagen så vi får väl se hur kuddinvigningen går...

Lisa the beach 2011-babe??!!

Location:Liljeholmstorget,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar