lördag, mars 12, 2011

Ikväll är det final. Jag har nog aldrig haft så svårt att gissa vinnaren som i år, det är ett väldigt jämnt startfält! Jag hade planerat att satsa en hundring på den tävlande som mitt eget ihopkomponerade statistiksystem sa skulle vinna, men det verkar vara omöjligt att utse vinnaren i förväg. I alla fall om man inte kan låta bli att lyssna till sitt hjärta. Dessutom finns ju den internationella juryn i år. Det ska bli väldigt spännande att se vad den säger!

Jag ska som vanligt jobba hela dagen till sena kvällen. Kommer hem strax efter slutsignalen och hoppas då att det ligger uppe på play så jag slipper pinas och hålla mig ifrån alla informerande medier.

Happy mellofinaldag allihopa!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar