lördag, mars 19, 2011

Prickeklänning

Alltså vaaaaad skulle jag göra utan mitt SATS-kort?

Jag vill verkligen sluta plugga och börja jobba nu, det här håller inte, jag har för mycket fritid och är så understimulerad så det saknar motstycke. Jag vill inte ens tänka på hur jag hade varit om jag inte hade haft något träningskort! Jag tror att vi kan ha svaret här.

Den här veckan har jag varit exceptionellt duktig med träningen. Hela fem gånger har det blivit, två gånger på dubbelpass, så totalt 4 zumbapass, 1 bodybalance, 1 bodypump och 1 core!

Idag var det nära att jag bokade av zumban, men jag kom på det en minut för sent så då var det bara att byta om och gå dit. När jag skulle sätta upp håret innan passet fick jag nån form av låsning i axeln, typ en nerv som kom i kläm eller nåt. Svinont gjorde det iaf, men efter passet kändes det mycket bättre. Och guud va kul det är med zumba! Jag har ju fortfarande noll koordination men det gör inte så mycket, så länge man släpper loss och har kul!

And guess what?! Ikväll ska jag på fest hos Sanna som lämnar storstan för ett jobb på nåt litet obetydligt möbelföretag i småland. Hade vääärldens klädångest för jag visste inte vad jag skulle ha på mig. Meeen, då testade jag min favoritklänning som jag inte har kommit i på typ 2 år. Swosch så satt den på plats, utan minsta problem med dragkedjan...!! :D

Jag hoppas att jag kommer att kunna fortsätta träna ofta även efter att sats-utmaningen tar slut om två veckor och när jag så småningom får ett jobb. Men det tror jag, för för första gången tycker jag att det är riktigt roligt att gå till gymmet, jag ser fram emot det hela dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar