onsdag, januari 21, 2009

8,2

Eniro är rätt bra ibland också. Har precis mätt hur långt jag gick idag. Hela 8,2 km! Och så berättar den hur lång tid det tar, enligt den skulle det ta 1,39 att gå så långt. Det tycker jag var ganska nära!

Nästa vecka ska jag testa att gå via fridhemsplan, det känns som att det borde vara närmare. Måste mäta och se.

Jodå, nån km närmare verkar det vara.


Idag hände nåt kul också! Jag träffade mina gamla vapendragare Emma, Marie och Fia. Emma och Marie har jag träffat några få gånger under hösten men Fia har jag inte träffat sen i juni för hon har varit och sett heeeela världen! Det var iaf hur kul som helst att se dem! Vi satt och fikade bort ett gäng timmar efter lunchen (dvs till Brazilia stängde och slängde ut oss).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar