fredag, januari 16, 2009

Impad!




Ibland imponerar man verkligen på sig själv! Jag hade bestämt mig för att stanna på Max i gävle och äta middag. Jag vet precis vart Max ligger eftersom Nisse bodde precis bredvid förut. Det är ju bara att svänga av e4an och köra på "lokal slinga" tills man kommer till Nisses gamla gata. Easy! När jag åkte där på e4an och avfarten började närma sig var jag helt inställd på att svänga. När jag såg en skylt med gävle c 600 m började jag blinka och svängde av vid nästa avfart. Och plötsligt var jag på väg mot falun och örebro och såna helt fel ställen! Märkte det inte förrän det var för sent... Så då var jag tvungen att köra där ändå till valbo där jag kunde vända. Sen siktade jag på gävle c och hittade den lokala slingan, dessvärre gick den ju åt två håll, så jag körde helt på känn och hamnade helt rätt! (Sjukt nöjd!) Så nu har jag käkat ett originalmål och ska ta lite te innan jag fortsätter söderut.

1 kommentar:

  1. Gick det bra att komma hem då? Jag vet att frågan låter som att jag borde vara en viss procent... dansbandsprocent; mer äldre än vad jag är... men jag hoppas att det gick bra att köra hem!!

    SvaraRadera