lördag, januari 10, 2009

Ny dag, inget recept

Idag har varit den lugnaste dagen på jobbet på väldigt länge! Jo, visstja, det har varit julhandel och mellandagsrea i flera månader nu och folk har väl tröttnat på att shoppa (alternativt shoppat upp alla pengar). Man kunde liksom gå genom gallerian på lunchrasten utan att bli irriterad på alla människor som var i vägen!

Av någon anledning som jag inte minns lämnade jag matlådan hemma imorse, så till lunch åt jag kycklingspett med jordnötssås (igen, fast från ett annat ställe än sist). Gick runt och kollade i lite andra butiker också på lunchen så rasten försvann jättefort.

I början av dagen, typ mellan 10 och halv 1, var det nästan ingen människa i hela vår stora butik så då kunde jag faktiskt kolla lite på beslutsteorin (som jag har tenta i på måndag). Men det var så tråkigt så jag nästan somnade! Tentan kommer nog inte att gå så bra. Men jag ska försöka plugga lite imorgonförmiddag också.

Nu funderar jag däremot på att sova. Orkade inte bädda sängen imorse så den ser sjukt inbjudande ut att bara kura ner sig i, mycket mer inbjudande än att öppna böckerna och begrava sig i dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar