fredag, januari 09, 2009

Nytt projekt!

Jag fick ju ett dragspel i julklapp. Jag hade önskat mig ett musikinstrument, så jag antar att det ska jag väl vara glad för. Jag tror att det är ganska svårt att lära sig spela dragspel, men skam den som ger sig, eller?

Fast det är nog lite lättare att lära sig spela på en keyboard (då slipper man ju pumpa in och ut luft). Därför har jag bestämt att jag ska köpa mig en keyboard efter nästa helg. Sen är mitt nya projekt att bli minst lika bra som Elton John att spela. (Vaddå, det finns ju massor av filmer på youtube, så det ska väl inte vara så svårt?!!). Det värsta med mig är att jag har noll tålamod och vill vara bäst på en gång, så vi får väl se hur det går.





Mitt nästa mål är att lära mig spela den hära...



Som sagt, hur svårt kan det va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar