torsdag, januari 08, 2009

sämst

Nu är tentan skriven. Det gick som väntat inte alls bra.

Efter tentan åkte jag till Fridhemsplan där målet var Åhléns för att köpa en ny kalender. Men först tittade jag in på In & Finn och tröstshoppade lite (är arg på alla dummingar som bara bombar på varann så min resa blivit inställd). Köpte (äntligen) ett nytt duschdraperi, har tänkt göra det i typ två år, har haft samma i sen jag flyttade hemifrån i augusti -04, så det var verkligen dags. Dessutom köpte jag en duschmatta, dvs en sån som det brukar finnas på hotell.

Sen gick jag till Åhléns och hittade min kalender. Det blev en likadan som jag hade, fast med genomskinlig pärm så man kan göra egen fram- och baksida. Och det har jag gjort nu, den blev jättefin.

Innan tentan hade jag tänkt ringa jobbet och höra om min ledighet 31 jan-1 feb. Men jag hann inte ringa för dom hann före. Dom ville att jag skulle jobba nu i helgen och på så sätt kunna få ledigt den helgen jag ville. Egentligen hade jag ju tänkt plugga som en tok i helgen, men jag tackade ändå ja för jag vill gärna hänga med på kryssningen! Så nu har jag ikväll och imorgon på mig att plugga in hela kursen inför tentan på måndag. Heja heja!


Usch vad dåligt skriven den här bloggen blev, jag orkar inte. Måste ha mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar