måndag, februari 16, 2009

dags att åka strax

O M G, vad klockan är lite!

Jag har inte sovit så bra inatt, har haft obeskrivligt ont i halsen, liksom så ont så att det inte går att sova. Dessutom hade jag redan ätit de tre Zyx man får äta på en dag så jag kunde inte ta en sån (för övrigt riktigt bra medicin, fast den verkar lite för kort tid tycker jag). Det blev iaf lite bättre när jag tog en vanlig värktablett.

Dessutom har jag ont i näsan också. Jag kan inte snyta mig längre, för nästa gång jag gör det kommer jag att sitta med näsblod och det har jag ju inte tid med!


Jag ska sitta i vagn 4 på tåget idag, hur ofta händer sånt? Restaurangvagnen liksom! Jag får nästan alltid sitta i vagn 6 bland allt annat löst folk (de sätter allt blandat folk där av nån anledning). Dessutom undrar jag varför mina föräldrar alltid bokar studentbiljett till mig??! Jag är ju liksom ungdom fortfarande!

Nu ska jag käka lite frulle, samla ihop mig och sedan åka norrut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar