måndag, februari 16, 2009

Mango?



Titta vad jag hittade på centralen, Ramlösa mango! Igår hittade jag även Loka skogsbär! Galet, två nya sorter på två dagar!

Jag såg även en förunderlig man på centralen. Han hade verkligen tagit fasta vid det här att sätta ena foten framför den andra när han gick, pyttesmå steg alltså! Eventuellt hade han också en stegräknare och ville få ihop så många steg som möjligt på så kort sträcka som möjligt, vad vet man? För övrigt har jag nu summerat mina gångna steg förra veckan, typ 68000 st. Ganska långt ifrån de 100000 som jag hade som mål. Men å andra sidan, hur kul hade det varit att nå målet redan första veckan? Satsar på hundratusen den här veckan istället, om jag inte blir mer sjuk...

Tåget har förresten ett tekniskt fel så de kan inte servera några värma drycker. En djup suck gick genom hela tåget när de meddelade detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar