tisdag, februari 24, 2009

eh

Jag börjar tro att jag är den mest otränade människan i hela världen! Ikväll har jag spelat badminton och det tog ungefär fem minuter innan armen blev trött. Nu är hela högerarmen helt död!

Innan badmintonen var jag på jobbet på personalmöte. Kul att träffa alla man inte jobbar med längre, men det är ju märkligt att det alltid diskuteras samma saker och det alltid avslutas med "men vi är ju faktiskt vuxna människor här så det ska inte vara så svårt!" men att det typ aldrig blir nån ändring. Men man kan ju hoppas att det blir ändring den här gången.

Och innan mötet var jag i skolan en sväng. Lämnade pappret till retorikläraren och gick upp och åt lunch med några gamla klasspolers. Jag satt där ganska länge (typ 2 timmar) eftersom att folk kom lite omlott och när alla ätit klart var jag hungrig igen...


Nä, nu måste jag sova, är astrött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar