måndag, februari 23, 2009

snark

Helt sjukt vad trött jag är idag! Men snart ska jag pallra mig iväg till skolan och lämna in pappret jag inte kunde lämna i fredags.

Igårkväll hade vi filmkväll här, vi såg två sällskapsresanfilmer. Vi ska ju på maskerad med sällskapsresantema på fredag så vi behövde inspiration. Själv ägnade jag hela första filmen åt att bearbeta en klubba (Sandra hade med sig tomteklubbkross). Men till slut tror jag vi kom på en bra idé, det ska bli kul!

Strax innan jag somnade kom jag på att vi har personalmöte idag på jobbet, hade helt glömt bort det! Det är jätteobligatoriskt säger dom så det var ju tur att jag kom på det!
Efter mötet ska jag spela badminton med J, undra hur det ska gå! Jag är ju fortfarande lite förkyld men har planerat att skrämma bort det ur kroppen senast onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar