lördag, februari 07, 2009

flugsvamp i halsen???

Det blev två (avsnitt 90210), och även ett avsnitt Gossip Girl. Så nu är jag i fas med båda de serierna. Galet! Jag har ju helt tappat det här med att se på serier (fick väl överdos när jag var yngre antar jag) men nu följer jag hela tre serier samtidigt (30 rock också)!

Men nu är det sovtajm. Får se om jag orkar upp och köra favorit i repris från förra lördagen (melodikrysset och promenad, båda innan klockan 12). Om inte kan nån väl höra av sig om jag har vunnit i krysset.. :)


För övrigt gillar jag inte att min hals ser ut som en slemmig flugsvamp på insidan (sorry ni som äter)..


Men jag fortsätter gurgla med mitt antiseptiska gurgelvatten och hoppas att det hjälper lite i alla fall (är förresten fortfarande väldigt imponerad över mig själv att jag visste exakt var jag hade gurglet i universums stökigaste lägenhet klockan tre på natten!!!). Och än så länge har jag ju bara en vit prick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar