fredag, februari 06, 2009

fylld av bingobakelser!

Nu har min röda hals fått en vit blåsa på sig. Jag tycker inte att det är så kul! Jag hoppas verkligen inte att den spricker, för det känns som att det kan bli ganska otrevligt då!

Nu har vi i alla fall bakat bingobakelser. De var helt fantastiskt goda! Bingobakelser består av blåbärsmuffins som man fyller med vaniljvisp, hallon och persikor. Ska lägga upp bilder och recept sen när jag har letat fram kamerasladden (städade undan den förut idag). Själva bingon löste vi genom att dels köpa varsin skrapbingolott och dels gå förbi en bingohall på hemvägen (vi ska dit och spela nån gång). Nu ska jag se de två senaste avsnitten av 90210, om jag orkar. Jobbigt spännande serie, ibland måste man titta bort för att den är så pinsam, men ändå är den sååååå spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar