onsdag, februari 18, 2009

leaving

Imorgonbitti åker jag tillbaka till Stockholm. Det har inte blivit så mycket bloggat medan jag har varit här uppe, främst för att jag har varit typ helt däckad av min förkylning, hur tråkigt som helst! Jag har typ bara legat i soffan och sovit sen jag kom hit. Dessbättre är mammsen mycket piggare än sist jag var uppe så hon har inte varit i samma behov av mig som hembiträde den här gången (det har ju snarare varit hon som passat upp på mig..!). Men nästa gång jag kommer upp har hon börjat med cellgiftet så då rycker jag in som hembiträde igen!

Jag hoppas verkligen att förkylningen är på väg bort nu för jag börjar verkligen bli less! Den har liksom inte varit så smärtsam heller, först ont i halsen, sen ont i halsen + näsan, nu mest bara snor och allmän slöhet. Och så det givna näsblodet igår. Jag hade hela helgen gått och väntat på att det skulle komma ur höger näsborre, så jag hade undvikit att snyta mig i den, men då kom det såklart ur vänster. Galet!

Insåg precis nyss, efter att ha sett två avsnitt av Desperate Housewives, att jag inte har nåt mer att se på tåget imorgon än det sista avsnittet av DH. Film? Njäe, skulle inte tro det, hur gör man då?? Jag borde kliva upp vid 4 inatt och dra ner det senaste 90210 (det sänds nu ikväll alltså) så jag har nånting mer än ingenting! Eller så får det bli film. Kan ju se nån jag redan sett. Eller sova. Eller skriva retorik kanske, den ska ju in på fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar