onsdag, februari 11, 2009

Öknen i Liljeholmen

Jag hatar verkligen den här årstiden, det är alltid en öken i hela hallen (som lätt sprider sig till resten av lägenheten)! Jag längtar verkligen tills de sopar gatorna så jag kan ställa in dammsugaren i städskåpet några dagar i alla fall!
Jag tycker synd om de som är fler i familjen än en person, eller de som har barn! My god!


Idag har jag varit en sväng till skolan. Stod i jordens längsta kö, två gånger till och med, för att köpa biljett till en fest som är om några veckor (andra gången var till en polare).

Har även skrivit typ en mening på en av mina texter som ska in imorron (text nummer två har jag bara skrivit rubrik på..). Så det tänkte jag ägna mig åt nu närmaste timmen. Sen ska jag käka middag innan jag ska iväg till en kompis på en liten tjejkväll.

2 kommentarer:

  1. ...stackars de som har barn... hm...tre barn och tjugo år senare...det ör itne utan att anskiktet har fått sina fåror och hret sina grå...appropå öken i hallen alltså...för att inte tala om allt kladd, oboypulver, limpsmulor som intagit köket varje dag man trött kommer hem efter jobbet...centraldammsugare...borde ha en annan innebörd än den jag begripit att den har... Hm /Lotta

    SvaraRadera
  2. Usch och fy, det är när man tänker på sånt man aldrig vill skaffa barn! Jag har ju börjat få gråa hår och rynkor även utan en endaste liten hamster!

    SvaraRadera