lördag, mars 28, 2009

2 veckor kvar! imorgon

Om två veckor imorgon fyller jag tjugofem år. Detta ska förstås firas! Har börjat fila så smått på hur jag ska fira, men det har varit lite mycket annat att tänka på. På födelsedagen kommer jag i alla fall att åka upp till mor och far, och dagen efter, dvs annandag påsk blir det troligtvis lite släktmiddag (återkommer med inbjudan).

I förrgår fick jag en present av farbrodern med familj, filmen Mamma Mu och kråkan! Jag älskade Mamma Mu när jag var liten så det ska bli kul att se filmen! (Har även hört från en säker källa (kusinbarnet, 4 år) att den är bra).

Och igår när vi var på middag fick jag en present av farmorn och fastern, tackar så mycket, slanten kommer att förvandlas till nåt mycket bra i framtiden!

Och nu ikväll när vi satt här i mörkret (earth hour) kom grannStina upp med ett litet paket och ett supergulligt kort! I paketet låg ett halsband med ett fint stort hjärta!

Så nu hoppas jag att resten av året fortsätter i samma anda, eller i alla fall kvartal 2 2009! Den stora festen är planerad till sista helgen i juni, tillsammans med Sivan. Och så blir det nåt slags kalas helgen efter födelsedagen på hemmaplan. Hurra för kalas! (Och för mig!)


Nu ska jag gå och sova, imorron är det ju sommartid. Det är jobbigt när det blir det för man måste ju gå upp så tidigt, om man har ett liv. Det som är bra är att klockorna på telefonerna på jobbet går rätt igen! Har googlat de där telefonerna men förstår inte hur man ställer om klockorna!
Innan jag somnar hinner jag nog läsa de sista kapitlen i min bok. Gonatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar