söndag, mars 22, 2009

berg- och dalbana = som vanligt?

Nu är jag hemma igen. Äckligt sent!

Ska snart hoppa direkt isäng (utan att passera gå) och sova hårt och länge!!

Först tänkte jag bara berätta lite om kvällen. Det var inte lika bra tema på festen som förra årets premiärfest (men vilken fest skulle kunna slå den?? (Rederiettema!!)). Ikväll var det typ glamour/lyx/hollywoodtema och det var ju också nice!

Det var ju ett tag sen jag festade och det har ju hänt en hel del sen dess. Jag är ju en väldigt glad person som tycker om att vara glad, men det fanns en del dippar under kvällen. Men jag försöker lära mig leva med det, bara hänga med i svängarna liksom! Vad annars kan man göra?

Imorron blir det låååång sovmorron! Sen ska jag göra ingenting hela dagen, kanske se på repris på lets dance (varför åkte Morgan ut för?!??! Jag hejade ju på honom!!!) och robinson om det också går.

Nu: Sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar