söndag, mars 22, 2009

Färdigstickat!

Idag har jag stickat klart och sytt ihop min stickning! Det blev ett litet datafodral till lillebroderns dator. Jag har tagit över den och har tänkt att ha den i skolväskan, den är ju väldigt liten och smidig! (Acer One, 9")

Så här ser fodralet ut. På ena sidan står det såklart Lisa så man vet vem den tillhör. På den andra sidan är det ett super-L, samma som jag hade på mitt stål när jag var superhjälte i höstas. Är riktigt nöjd faktiskt!

Funderar på att sätta tryckknappar i öppningen (man öppnar på kortsidan) men det är alldeles lagom tajt så det behövs egentligen inte.
I övrigt har jag ägnat dagen åt att göra i stort sett ingenting! Var helt osannolikt trött efter att ha sett på Let's Dance så då la jag mig och sov en lång stund. Sen har jag bara såsat på framför tvn.

Jag kom nyss på att jag hade tänkt se senaste 30 Rock när jag åt lunch förut men glömde bort det. Ska nog se det innan jag går och lägger mig om jag orkar.

Imorron ska jag städa. SKA! STÄDA! Sen ska jag hänga i skolan hela eftermiddagen och kvällen.

Min dator känns för övrigt jättestor när jag har hängt med den lilla hela kvällen. Har ändrat lite grejer på Nisses hemsida, har bland annat lagt till information om minnesfonden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar