måndag, mars 23, 2009

Visste du allt detta om mig?


Lovar du att vara ärlig? Ja (så gott jag kan)

Du heter: Lisa Magdalena Wärmegård

Smeknamn: Önskar att jag hade nåt coolt, men det blir oftast Lisa

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Har ingen speciell sådan

Beroende av: Mat, ost, kärlek och typ luft och så

Vad tror folk om dig?: Oj, svårt! De flesta tror nog att jag är en ganska glad person

Stämmer det?: Ja, det stämmer, jag är för det mesta glad.

Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag är glad och snäll och bra

Vad säger du för att imponera på någon?: Att jag är bäst i världen (och sen försöker jag leva upp till det)

Hur imponerar man på dig?: Man är sig själv, glad, har självinsikt och humor och jag imponeras över personer som är riktigt duktig på något

Brukar du skratta för dig själv?: Ja! Ofta!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det står var och när vi ska ses för ett viktigt möte i eftermiddag

Var bor du?: Liljeholmen, högst upp på berget

Trivs du där?: Ja, efter att ha flyttat 4 gånger på 4 år så vill jag gärna bo kvar här tills jag har pluggat klart. Det är lagom nära till det mesta!

Äger du några converse: Ja, ett par, fast jag kan inte använda dem för de är lite för små

Sprit, cider, vin eller öl: Cider och vin

Brukar du bli för full: Det händer

Vad har du för mobil operatör: Tele2

Är du allergisk mot något: Nej, men jag föråt mig på ananas när jag var liten och blir bubblig i magen av currykrydda (currypasta går bra!)

Har du haft sex idag: Nope

Hur svarar du i mobilen: Det blir nog oftast Hallå tror jag, eller Hej

Vem ringde du senast?: Ludde

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han bor på fjärde våningen (vi gissade 5:e eller 6:e)

Antal timmar sömn inatt: Lite drygt 8 timmar

Sov du ensam: Nope, med ett gäng nallar

Brukar du komma i tid: Det beror på, gäller det bara mig (om jag inte ska träffa nån eller göra nåt viktigt) är jag i stort sett alltid sen. Annars är jag i tid!

När mår du bra: När jag får skratta och får sova gott på natten

När blev du fotad senast: I lördags skulle jag tippa

Hur känner du dig nu: Ganska likgiltig

Vanligaste färg på dina kläder: Typ svart, rött, rosa.. ganska blandat

Vad tycker du om fötter: Någon annans? Blä! Om de inte är nytvättade, då är de väl okej..

Vad saknar du: Nisse

Hade du en bra kväll igår: Jodå, stickade ju klart, kvällen var väldigt lugn

Favorit dryck på morgonen: Te eller färskpressad juice (helst hemgjord morotsjuice)

Rakar du benen: Epilerar

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt midnatt

Är du blyg?: Ibland

Sysslar du med någon idrott: Nope

Vill du hellre ha mail än brev: Ja, det är ju mycket snabbare. Fast det är ju såklart roligare med riktiga brev.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Näe, det gör jag nog inte

Har du spytt offentligt: Offentligt? Ja, det har jag nog

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Inget speciellt tror jag, utforska hur det är såklart..

Är du nöjd med ditt liv: Ja, ganska. Det har hänt lite för mycket tråkigheter på senaste tiden, hade gärna varit utan dem..

Är du bortskämd: Mer nu än när jag var liten

Vad gör du i morgon: Bakmöte, hänger i skolan, träffar J på kvällen tror jag

Vad är det värsta du vet?: Orättvisor, falska människor och tidiga mornar

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Helt olika, det beror ju på hur mycket det finns att slösa

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Grynet

Vad längtar du till?: Sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja

Vad använder du för shampoo?: Typ Elvital eller vad det heter

Vad är det finaste du fått?: min bror såklart!

En speciell dag du minns: 16 februari, sista gången vi åt middag tillsammans alla fyra

Hur gammal är du: fyller 25 den 12 april, galet!

Tycker du om någon just nu: Tycker om, jag tycker alltid om folk!

Du samlar på: Varuprovpåsar, Bersåporslin

Gröna eller röda äppeln: Olika olika tider på året

Vem ringer du när du är arg/ledsen: olika

Gillar du golf: Tror jag har för dåligt tålamod för det

Vilken tid gick du upp idag: halv 10 tror jag

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: nope

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: I helgen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet

Bär du glasögon eller linser: Linser

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Om jag ska jobba, halv 8, annars typ 10

Har du piercing: Ja

Vill du gifta dig: Ja, om jag hittar rätt person

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Ja

Är du flygrädd: Nej, älskar att flyga!

Hur vig är du: Sjukt ovig!

Är du musikalisk?: Hyffsat

Vad dricker du helst när du är törstig: Ramlösa Jordgubb & Lime eller annat gott bubbelvatten

Vilken är din favoritglass: Daim funkar alltid!

Tror du på ett liv efter döden: Jag tror på himlen, typ

Tycker du om sushi: Ja!

Vad äter du helst när du ser på film: Chips och egengjord dip

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du tandläkarskräck: Ja, usch!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, är sämst på att gå upp på morgonen

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nope

Röker du: Blää! NEJ!

Hur ofta tränar/motionerar du: Borde..

Senaste låt du hörde: Nån på radion nyss, vet inte vilken det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar