måndag, april 27, 2009

nu med cykelhjälm

Jag fick ju en cykel av mina kamrater i födelsedagspresent. Eller i själva verket fick jag ett kort där det stod att jag skulle få en cykel och några slantar till ett lås. Lås hade jag redan men slantarna har jag nu använt till att köpa en fräsig hjälm och lysen till bajken. Jag har även hittat på ett namn som jag hoppas ska passa och nu fattas alltså bara cykeln. Jag vet inte när jag kommer att få den och man kan ju inte direkt tjata för att få sin present (typ som när jag körde upp mina kära föräldrar ur sängen för att uppvakta mig på femårsdagen). :-P

Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen, sov så himla dåligt inatt! Ska nog ta och sova lite middag innan jag ger mig ut på nästa äventyr.

3 kommentarer:

  1. Å vilken fin hjälm!
    Var har du köpt din stegräknare? Funderar på om inte jag borde ha en också nämligen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. 14606 får räcka idag. =) sista dagen som tjyfyraåring, hemskheter. undra om det blir tyngre att gå imorgon?

    SvaraRadera
  3. Anka: jag tror det kommer att gå lättare!

    Greta: Jag vet faktiskt inte var den är köpt, har hittat den hemma hos päronen för en massa år sen, men den funkar ju och det är ju bra. Skulle jag ha köpt en skulle jag nog ha satsat på en sån som Anka har, den heter Omron och är röd. :) Men det är himla fiffigt, man blir jättepeppad!

    SvaraRadera