måndag, juli 20, 2009

babaa

Åh, nej! Jag trodde att det var finalavsnittet av Big Brother ikväll, men det har jag tydligen missat. Nu börjar säsong tre. Måste verkligen sluta titta på det här, det här håller ju inte!

Idag har jag jobbat. Sov länge inatt efter en hård helg, men har ändå varit trött hela dagen. Helgen var verkligen toppen! Var ju i Dalarna med chefsgruppen i spexet. Det sämsta som hände i helgen var när jag gjorde illa foten, ett nytt skavsår, men jag fick det när vi skulle leka sånt här när man går många på ett par skidor, fick liksom skidan på fotknölen. Så idag har jag inte heller kunnat promenera till tunnelbanan, kanske därför jag är så trött...

Nu ska jag gå och lägga mig. Det här blev ju sjukt osammanhängande, jag ser på tv samtidigt.. :) Gonatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar