söndag, juli 26, 2009

Ä N T L I G E N


Nu är jag äntligen ledig! Det är fantastiskt skönt! Har observerat att det är lite mörkare nu än för 3 veckor sedan. Jobbet idag gick bra, men jag slutar aldrig att förundras över att folk envisas att komma samtidigt allihopa och shoppa, vi har ju öppet 11 timmar! Konstigast idag var en man som kom in på segway (i cykelhjälm). Och roligast idag var när vi storstädade och hittade en hel kartong med våffelmix. Tråkigast var att jag glömde ta med mig våffelmix hem (bajs!). Och mest imponerande var att jag nästan nästan klarade att lösa rubiks kub med lite hjälp från internet, var bara 4 bitar ifrån! Håll tummarna att min telefon kommer in från servicen imorgon, isf åker jag till jobbet och hämtar den innan jag åker till tåget, samt hämtar våffelmix och köper Kennyfilmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar