torsdag, september 17, 2009

already cursed

1. Hur gör man för att bli bäst på diff 2009?
2. Visst är det ett realistiskt mål att börja satsa på beach 2010 redan nu?
3. Varför luktar det fortfarande äckligt i mitt badrum?


Idag har jag varit i skolan typ hela dagen. Hade HK hela dagen (som vanligt på måndagar och torsdagar) och vi gjorde rätt spännande SIT-grejer. Jag gillar verkligen HK:n, önskar att jag bara fick vara kreativ och bajsa på diffen, men tisdag, onsdag och fredag är det diff som gäller så mycket som möjligt.

På lunchen var jag på lunchföreläsning och fick gratis lunch, de presenterade en tävling som jag vill vinna.

Efter skolan promenerade jag till Fridhemsplan där jag shoppade på en nyöppnad asiatmatbutik och på en vanlig matbutik, sen åkte jag hem och gjorde wokad tofu.

Ja, sen har jag kopplat in wii:t och spelat lite wii active. Måste verkligen börja satsa på mig själv nu, det här året har varit katastrof och jag är verkligen glad att jag inte äger nån våg. Men om jag börjar satsa på beach 2010 nu så har jag ju ett realistiskt mål!

Och nu har jag verkligen gått igenom alla avlopp och skurat väggarna i badrummet, VAD (?!?!) kan det vara som luktar apa där inne?!?? Måste nog ringa hyresvärden snart!

1 kommentar:

  1. Ja alltså där jag bodde förut i K-hamra kunde det iblande fläkta från avloppet med shampoo-doft när någon över mig duschade. Det var lite konstigt då man verkligen kunde känna en svag bris från avloppet i duschen. Men det luktade i varje fall gott...

    .(=

    SvaraRadera