torsdag, september 17, 2009

5 gratis minuter

Tänk vad fantastiskt lätt det är att lura sig själv! Jag lurar mig själv hela hela tiden och jag lär mig aldrig, och det är ju toppen! Klockan på min video (ja, jag äger en video, VHS) går 5 minuter för fort, jag har inte ställt den så utan det har den hittat på alldeles själv att den ska göra. Dessutom går klockan på mobilen samma 5 minuter för fort efter att jag fick tillbaks den från servicen. Och jag går på det varje varje dag, flera gånger! Ett exempel på vad för bra man kan få ut av sånt är den här bloggen, jag trodde jag hade jättebråttom, så kollade jag på klockan på datorn och såg att jag hade 5 minuter extra. :)

Igår var jag och shoppade, köpte en jacka, ett par jeansleggings och två koftor. Jag har inte shoppat sen typ början av sommaren så det var verkligen dags! Dessutom är alla bra tvättider upptagna, så kan jag vänta några dagar till.

Nä, 5 spenderade minuter, dags att dra till skolan och HK:a (högre kurs, integrerad produktutveckling).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar