tisdag, september 15, 2009

Mimmi vs Majken

På mina 25 år har jag lärt mig att man inte kan ändra sig själv över en dag, hur gärna man än vill. Det är de små förändringarna som gör stora i längden.

Så förra veckan bestämde jag mig för att nån dag denna vecka cykla till skolan. Igår var det såklart inte aktuellt men imorse när jag vaknade (efter 10 timmars sömn) var jag riktigt sugen. Dessutom var jag sugen på att äntligen inviga min fina Mimmi Design-klänning, men detta kändes inte som nåt att kombinera (man blir svettig när man cyklar!). Stod och vägde de två grejerna mot varandra en lååång stund och till slut vann Majken. Det gick tokfort att cykla till skolan för jag hade jättetur med grönljusen. 40 minuter tog det (jag cyklar inte så snabbt, så det var snabbt för mig).

På skolan satte jag mig och läste lite diff innan det blev dags för lunch. Skulle käka med Emma och Leffe men det blev ytterligare 5 gamla klasskompisar, värsta reunionen!

Efter skolan cyklade jag till Panduro och shoppade lite delar till halvfärdiga armband som jag har haft liggande här hemma flera veckor, så resten av kvällen har jag pysslat. Ska försöka lägga upp lite bilder på hemsidan nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar