söndag, oktober 04, 2009

en ledig dag!

Den här söndagen borde jag ha jobbat, jag jobbar ju varannan helg och jobbade igår, men av nån anledning hade de bara schemalagt mig igår så idag är jag ledig. En ledig dag, vad gör man då? Hur gör man när man är ledig? Ja, antingen kan man ju ligga i sängen till 2-tiden och sen såsa på hemma tills det blir kväll. Eller så kan man gå upp vid 9, städa lägenheten, få besök av två brudar, baka kanelbullar, gå och kolla på korpenmatch i innebandy (med pompoms och bullar och mjölk), käka på mcdonalds med laget och se på Bolt. Detta innan kl 16. Och nu då?

Ikväll ska jag iväg till skolan en sväng och förbereda morgondagens workshop som vi ska hålla, men det är inte förrän klockan 8, så nu funderar jag på att ta en liten powernap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar