måndag, oktober 05, 2009

Uscha vad dålig jag har blivit på att skriva! Jag gör saker istället, är borta hela dagarna och halva kvällarna minst nuförtiden, ovant!

Vad händer då? Ganska mycket skola, massa spexauditions, hamster och så. Idag hade jag sista auditionsen och nu ska jag bara plocka ut mitt dreamteam. Det värsta är ju att det finns så många bra! Och vissa har ju inte bara sökt kören och då vill ju andra grupper ha dem också.

Och skolan, igårkväll var jag där till 23-tiden och förberedde dagens workshop. Och idag höll vi alltså workshop, det var kul! Det handlade om kundinvolvering i produktutvecklingsprojekt. Jag pratade mest om intervjuer och enkäter och höll i några övningar om det och dom som lyssnade somnade bara nästan! Dessutom bjöd vi på bullar!

Nä, nu måste jag nog sova, höll på att somna klockan halv 9 förut. Imorgon är det diffplugg som gäller hela dagen, ska försöka komma hem lite tidigare från skolan då, måste vänja hamstern att vakna lite tidigare än halv 9 på kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar