måndag, november 30, 2009

dagens slut

Det blev en nästan så intensiv dag som jag beskrev den igår, men bara nästan...

Nädå, dagen har varit ganska lugn, väldigt lugn faktiskt! Började med innebandymatchen här nere i Liljeholmshallen. Jag och Fia agerade cheerleaders och den här gången vann laget (förra gången hade de varit på fest dagen innan) båda sina matcher. Efter det följde vi med laget på McDonalds där de käkade lunch och vi käkade glass. Sen åkte vi in till skolan där vi köpte med oss varsin sushi och parkerade oss i HK-rummet. Sen satt vi där fram till 8 på kvällen och varvade facebook och pluggade lite lagom mycket. Egentligen skulle vi ju baka, men det blev inställt.

Mer då? Inte så mycket. Tog ett beslut och mailade ett mail idag, får se vart det slutar.. Ni får hålla tummarna så länge. Har även varit duktig och betalat räkningar och sorterat post idag, jag känner att jag försöker förtränga sånt när det är mycket annat, det blir liksom för mycket.

Dessutom har jag äntligen köpt en ny kalender idag! Tänk att snart är det 2010, vilket betyder att skitåret 2009 är slut! Det trodde man aldrig. Dessutom kan jag börja planera lite mer, har varit helt handikappad den senaste tiden eftersom den gamla kalendern tar slut vid årsskiftet.

Nä, det var nog inget mer för ikväll. Frågan är hur jag ska lyckas komma upp i 1000 egentligen?

Imorgonbitti ska vi åka till Electrolux och spana in deras lab, sen är det HK hela dagen som gäller. Kvällen blir nog lugn skulle jag tro, ska kanske försöka städa och tvätta lite (den har ni aldrig läst förr va??!) och kanske sova ikapp helgens missade sömn (lär ju hända).

1 kommentar:

  1. Lisa, du måste börja skriva fler inlägg! Det är ju det enda sättet att komma upp i 1000 inlägg innan nyår :) Så, mitt experttips till dig: bloggelliblogga :D

    /Sandra, Miss Secretary

    SvaraRadera