lördag, november 28, 2009

hurra

Alltså man undrar ju hur man orkar.. Igår eftermiddag efter sista limningsdagen skulle vi gå och ta en öl för att fira att limningen var över, det var liksom grundplanen. Men sen var mina kamrater så trötta så då bestämde de att vi skulle gå hem till Emma och se på film istället och inte ta nån öl. Men det blir ju aldrig som man har tänkt sig, kvällen blev kul men galen och sen, sömnen minimal och sedan 13 timmars jobb på det. Hurra. Jag är väldigt glad att jag är ledig imorgon!!

Eller ledig och ledig, på programmet står: Cheerleading på innebandymatch, plugg, låttextförfattande, sammanställande av enkät, pepparkaksbak, filmtitt och kanske lite städning också. Fullt program från 11 med andra ord.

Just nu har dom galet högljudd fest ovanför mig, har typ aldrig hört nåt liknande sen jag flyttade in så det är ju lite spännande.

Nä, nu ska jag svara på ett mail istället.
Vet inte om jag kommer att kunna somna riktigt än, bäljade i mig en massa energidryck sista timmen på jobbet... :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar