lördag, november 21, 2009

kollar efter nya saker...

Vad hände?

Idag har jag varit hemma hela dagen, har tvättat stortvätten Orvar och hans kompis Hans (full tvättkorg och full blå ikeakasse) och så har jag rensat bort en stor pappkasse (ikea) med papper där de äldsta var 1,5 år gamla och en massa andra saker som jag tänkt göra foreverandever! Superskönt!
Är inte helt klar med städningen men det fixar jag imorgon.

Har även lyckats med storverken att ha sönder ett köksfläktfilter och tvätta ett usb-minne i tvättmaskinen. Filtret ska jag åka och köpa nytt imorgon och minnet har jag inte vågat sätta in i datorn än, tänkte se om det eventuellt eventuellt funkar om det får torka ordentligt. Antar att det inte gör det...

Utöver detta har jag tagit det väldigt lugnt, sett idol för första gången i år, spelat dataspel, skrivit lite låttext och så.


Planen för morgondagen lyder alltså: Melodikrysset med mor och far (?), tur till Sickla och handla filter, städa klart lägenheten, skriva klart låttexten och sen är det fest på kvällen.

Planen just nu: SOVA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar