torsdag, november 19, 2009

stört

Hur stört var inte det där då?!!!!

Jag hatar när det är tyst i min lägenhet, därför har jag alltid stereon eller tvn på, eller spotify. Fjärrkontrollen till stereon har jag på hatthyllan så att jag kan sätta på ipoden när jag går ut, innan jag stänger av stereon alltså.

Nu på morgonen ville jag välja låtar så då lyssnade jag på spotify. Men sen skulle jag ju packa ner datorn och åka till skolan så då bytte jag till radion på stereon, men ingenting hände! Bytte tillbaka till spotify, och sen tillbaka igen, samma låt, samma ställe! GALET! Sånt händer väl aldrig? Inte mig i alla fall, jag lyssnar ju sällan på modern musik (sånt som spelas på p3)!

NU ska jag åka till skolan! :) Hade som plan att vara där kl 8 idag för att hinna dricka te i min nya mugg i lugn och ro, men som synes så är jag fortfarande hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar