onsdag, november 18, 2009

tråkigare och tråkigare

Usch vad mycket bättre jag bloggade förritiden! Satt precis och läste vad jag skrev för två år sedan och då skrev jag ju roligt, nu skriver jag bara tråk. Sorry för det!

I veckan har det i alla fall varit Armada. Jag var inte engagerad i det i år och det var väldigt skönt! Däremot hade jag ett gäng polare som var med så jag hängde med dem en del på mässan. Var totalt oförberedd för att prata med företag så det har jag inte gjort så mycket.

Som vanligt var det gasque igår och då var jag och Sanna på efterfesten till den. Innan var vi hemma hos Gustaf som bjöd på en mycket trevlig middag. Och festen var kul också, men det blev lite sent. På bussen tillbaka wappade jag och då tyckte sl att jag skulle byta 4 gånger för att komma hem så då sov jag på Fias soffa istället. Imorse när hon skulle till skolan var jag inte alls så pigg på det så jag låg kvar och sov till halv 12, skönt!!

Idag hängde jag lite mer på Armada och pratade faktiskt med lite fler företag. Bland annat så pratade jag med Delaval, och bestämde mig för att jobba där när jag blir stor! Electrolux var inte där, så nu är jag inställd på kossorna på Delaval istället!

Efter mässan gick jag och hämtade en pärm hemma hos Emma och sen åkte jag hem. Borde tvätta och städa och så, men istället blev jag sugen på att baka. Bakade kardemumma- och havremuffins men hade alldeles för små och veka muffinsformar så de flöt ut litegrann. Goda blev de i alla fall! Jag hoppas att de blir uppskattade också, tänkte ta med mig dem till HK-gruppen imorgon :D


Nu ska jag nog lägga mig i sängen och se senaste HIMYM och kanske läsa lite om lim också. Imorgon är det HK-projekt som gäller hela dagen och sen limprojekt på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar