torsdag, december 24, 2009

God Jul!

Så var julaftonen då alltså äntligen här! Det som är bra med det är dels att jag får vara ledig i ungefär 16 dagar (från jobbet), dels att jag får åka hem till mina föräldrar och dels att det snart snart är ett helt år kvar till nästa jul. Hurra!

Nog blir det en konstig jul alltid, våran familj är ju för alltid för liten och det är väl nu det märks som mest..? Visst att inte lillebrorn var hemma förra julen och för tre år sen var inte jag hemma på julafton, men då fanns vi tillgängliga i alla fall så det är ju lite skillnad.

Men, även mitt grinchigaste jag vill önska en god jul, har därför tillverkat en liten familjebild som förmedlar detta. Fick idén för några veckor sen när vi satt och pratade om julkort och familjebilder, såklart att jag också kan göra en med Doris!! :-P


Så, gojuldå! :) Kan även meddela att tomten var förbi redan i förrgår med ett hårt paket till lilla mig. Det var nåt som stod på önskelistan och jag kan nu även meddela att jag har en ipod nano och en SonyEricsson c905 till salu, då kan ni säkert gissa vad det var i paketet...

Nu ska jag packa ihop det sista (och Doris) och åka till tåget. Återkommer säkert under dagen om jag inte sover hela vägen. Sov 4 timmar inatt och kommer väl kanske inte att vara det roligaste sällskapet ikväll, sorry sorry, tar igen det nån annan dag!

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar