onsdag, december 23, 2009

S T Ö R T trött!


Detta, mina vänner, är ett par stört trötta fötter! De sitter ihop med en stört trött kropp som har jobbat i 55,5 timmar de senaste 5 dagarna. Nu är jag äntligen ledig, ska inte infinna mig på jobbet på nästan 3 veckor! Hur gick det då med julklapparna? Kl 21 när jag slutade jobba var ju tanken att i vanlig ordning shoppa mina klappar. Hade ingen som helst plan så jag gick ett varv i gallerian. När jag kom till Åhléns var jag nära att svimma av trötthet... Så, mjäe, så mycket till julklappar blev det inte i år, jag ska göra mitt bästa att sprida min kärlek och vara en grymt bra dotter/vän istället. Bra va? :D Det mest spännande just nu är ju ändå hur det ska gå för mig att packa nu när jag kommer hem, och förstås se om jag över huvud taget tar mig upp ur sängen imorgonbitti! Får inte glömma Doris! Vi ska sitta i djurkupén på tåget, det blir ju spännande också. Hoppas att ingen stor hund skrämmer ihjäl honom bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar