söndag, december 20, 2009

snart så

Åh, nej, jag har glömt att tända alla ljus i adventsljusstaken som jag inte äger, typiskt! Ska jag vara helt ärlig så har jag inte en enda julkänsla i min kropp, och jag tycker att det är skönt!

I helgen har jag sålt prylar för enormt mycket pengar, helt galet vad folk köper och köper, man undrar ju varför?! Dessutom sitter jag ju i kassan, så hos mig är det verkligen typ bara skitprylar dom köper, ska dom köpa dyra prylar gör dom ju det hos en säljare. Så närmare två årslöner (för mig alltså) på skit har jag sålt på två dagar.

Nä, nu måste jag ta en dusch, verkligen MÅSTE! Och sen måste jag sova, måstemåste alltså, för herregud vad jag har varit trött idag! Jag har jobbat med en ny tjej i helgen, hon var superdupertrevlig så det var kul!

Nä, duscha var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar