lördag, januari 16, 2010

mera skor

Alltså, nu har jag varit nere i källaren och inventerat skobeståndet och kan bara konstatera att jag har fler vänner online på fejjan än skor totalt! INTE okej, speciellt inte eftersom de flesta skorna är flipflops eller ballerinaskor, dem är det JÄTTEsvårt att gå ut i en slaskig januarinatt i Stockholm!

När januarilönen kommer, då blir det skoshopping! Tror inte jag har köpt ett par skor sen i vintras, för ett år sen alltså!


På tal om skor, jag var och tittade idag men hittade inga (blev lite snål så här i slutet av pengarna), däremot hittade jag ett par stövlar med öppen tå. Det stod på dem att de var vattenavvisande, men hallå! De kan ju liksom vara hur vattenavvisande de vill, tån är ju ändå vidöppen!!

Nä, dags att återgå till städning och piffning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar