onsdag, januari 20, 2010

Mitt vresiga får

Alltså, SHIT!! vad trött jag blev när jag kom hem från Fia! Jag la mig och sov säkert två timmar och kände mig helt febrig och borta. :/ Jag har ju inte tid att bli sjuk!

Men jag känner mig lite piggare nu i alla fall, så förhoppningsvis fungerade väl sömn+väldigt lugn kväll (hoppas hoppas).

Resten av kvällen har jag sett på två och ett halvt program på tv2 (!!) och en film (!!!). Jag ser ju liksom aldrig på film, men det var riktigt nice att ligga nerbäddad i sängen och kolla på en dålig rulle just ikväll! Jag såg Sommaren med Göran och den var ju inte riktigt tre räkor av fem...!


Och som utlovat har jag ikväll målat ben på mitt blåmärke. Som jag har funderat på vad det är för djur det liknar, men så fort benen kom dit så var det ju uppenbart! Ett får! Det var inte helt enkelt att få dit strecken och prickarna i spegeln så munnen blev sur istället för glad, så nu har jag ett surt och vresigt får på rumpan... Det passar ganska bra!

Jag har dessutom börjat förstå hur pass illa min käre bror egentligen slog sig den där gången förra sommaren! Han ramlade ju ner från pålen då, på en av sina sista föreställningar i Frankrike, och när han kom hit några dagar senare såg han ut så här:


Han skrattar nog åt mitt får från där han nu är...! Det är lugnt, jag bjuder på den Nisse!

2 kommentarer:

  1. Haha, den var ju dock lite söt. Colin kan säga Ajabaja nu och de säger vi om din blåning.
    Förresten så hör jag hur Nils garvar åt din blåning :)

    SvaraRadera
  2. Ganska gulligt vresigt får! Vad heter hon, för visst ser man att det är en tacka...

    SvaraRadera